יום ראשון, 9 במרץ 2014

רגעים ותמונות מסופ"ש יומולדת

אתמול חגגתי יומולדת 36, איזה כיף זה יומולדת!
בתור נערה ואם לומר את האמת אז בעצם עד לפני שנים אחדות, תמיד יומולדת היה אצלי קרנבל, לפחות שבוע חגיגות, שלא לומר חודש... ומלא תכנונים, תכניות ורשימות למתנות שבועות מראש.
כנראה שבשנים האחרונות התבגרתי קצת והעניין התמתן, אבל עדיין, יומולדת זה ממש כיף.
השנה, התחלתי את חגיגות יום ההולדת כשבוע לפני, עם נסיעה קצרה ללונדון, למי שפיספס, כל הפרטים בפוסט לונדון – כאן. והמשכתי לחגוג לתוך הסופ"ש האחרון.
זו תקופה ממש כיפית בשנה, התקופה הזו בגלל 3 סיבות עיקריות:
1.      כאמור יום ההולדת שלי מתרחש בה
2.      רשמית מזג האוויר אמור להתחמם, האביב הכיפי אמור להגיע ליומיים שלושה ואז להתחלף לקיץ מהביל וקצת פחות כיפי (מתעלמת מהברקים והגשם שאני רואה מבעד לחלון חדר העבודה שלי, עם כתיבת שורות אלה...)
3.      פורים! מתה על החג הזה
אז הסופ"ש הזה היה כ"כ מושלם וכ"כ מהנה בדיוק מהסיבות הללו.
את בוקר שישי פתחתי עם עידית, במתחם התחנה, במעדניית הסדנאות השנייה, של דנה ישראלי, על הראשונה שהיתה בנובמבר וגם בה נכחתי, אתם מוזמנים לקרוא – כאן.
גם הפעם, בדיוק כמו בפעם הקודמת הגענו להאנגר מעוצב ומפנק, עם קפה וכיבוד ומתנות ויריד DIY ובעיקר... חלל ענק של 13 סדנאות ועשרות רבות של נשים יוצרות.
הפעם לקחתי חלק בסדנת עיצוב טבעת חותם, בהנחייתה של דורית בוסקילה דהאן המהממת, והכנתי טבעת שכעת נמצאת בתהליכי ציפוי זהב, אבל תוכלו להתרשם בתמונות מהמוצר הכמעט מוגמר.



הסדנה היתה כיפית מאוד, אח"כ הסתובבתי ביריד, רכשתי לי דמויות MDF יפות לצביעה וגם מיני ניירות, מנקבים ואביזרים לקישוט כמו שאני אוהבת.



שישי אחה"צ כבר היה פורימי ממש, אריאל ואני הכנו משלוחי מנות ואפילו תרגלנו איפור רטייה, לקראת תחפושת הפיראטית שלה לפורים.



שמלה NEXT. ווסט H&M. נעליים CASTRO

בוקר שבת היה חמים ומשפחתי


חצאית וטישירט H&M. נעליים TWENTYFOURSEVEN. משקפיים קרולינה למקה.



ובערב יצאנו לבחון את מסעדת BINDELLA החדשה במונטיפיורי – היה יאמי!!! המסעדה – פרי עיצובו של פיצו קדם, היתה יפה בדיוק כמצופה, שילובים של קורות עץ ומתכת בחיתוכי לייזר, גופי תאורה בצבעוניות מאופקת, תאורה עמומה עד אפלולית, בר בשר נא ייחודי ושרות לבבי ע"י אנשי צוות "תוצרת חוץ" עם מבטא חושני, כיאה למסעדה בבעלות שוויצרית. על המטבח מנצח השף רועי סופר שהוציא מנות נהדרות!
אנחנו ניסינו ואהבנו מאוד את סלט בינדלה, שייטל עגל ברוטב טונה, ריזוטו שרימפס בקרם שמנת, אספרגוס וכרישה ומוסר ים בקראסט פטריות. לקינוח טירמסו עם טופינג של פולי קפה מתפצפצים. 





אז זה היה סופ"ש יומולדת ולפניי עוד שבוע האופנה ופורים, בקיצור – שמחה רבה, כיאה לחודש אדר :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה